informacje dla kupujących - NOTEBOOKI.PL SP. Z O.O.

Informacje dla kupujących:

dostawa notebook.pl

DOSTAWA

Koszt wysyłek

  1. opłacone zamówienia wysyłamy bez dodatkowych opłat (wyjątek - zamówienia poniżej kwoty 2000zł koszt wysyłki 19zł)
  2. wysyłki za pobraniem - koszt 29 zł (ograniczenie wartości zamówienia do 5000 zł ze względu na bezpieczeństwo kuriera)

Wszystkie nasze paczki wysyłamy za pomocą renomowanej firmy kurierskiej UPS. Co za tym idzie:

  1. Każda paczka jest indywidualnie ubezpieczana, tak więc nie ma obawy o jej uszkodzenie czy zaginięcie w trakcie dostawy.
  2. Każdą wysyłkę, awizujemy za pomocą maila wysłanego na adres podany w zamówieniu, który zawiera numer listu przewozowego i przewidywaną datę dostawy paczki. 
  3. Jeżeli chcą Państwo zmienić datę, lub określić godzinę dostawy, prosimy skontaktować się z lokalnym oddziałem firmy przewozowej UPS, i podając im dostarczony przez nas numer listu przewozowego, poprosić o zmianę daty lub godziny dostawy paczki. Jednakże uprzedzamy, że wyznaczenie konkretnej godziny dostawy jest często niemożliwe, ze względów logistycznych i zależy od trasy dostaw kuriera który ma Państwa przesyłkę w doręczeniu. 
  4. Jeżeli zdarzyło by się, że przesyłka która dotarła do Państwa jest uszkodzona, prosimy o sporządzenie protokołu szkody w obecności kuriera który przesyłkę dostarczył. 
  5. Jeżeli kurier odmówi lub będzie utrudniał sporządzenie protokołu, prosimy spisać dane osobowe kuriera, dokonać fotograficznej dokumentacji uszkodzenia paczki, przed jej rozpakowaniem i skontaktować się z opiekunem handlowym Państwa zamówienia w naszej firmie.

zwroty notebooki.pl

ZWROTY I WYMIANA

Jeżeli jesteś klientem indywidualnym masz pełne prawo zwrócić lub wymienić produkt w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. To bardzo proste:

 

Po zalogowaniu wejdź w zakładkę "Historia zamówień" na swoim koncie klienta. W przypadku zamówień złożonych bez rejestracji konto gościa należy wpierw przekształcić w konto klienta.

Zaznacz zamówienie, którego dotyczy zwrot.

Zaznaczy produkt(y), który chcesz zwrócić, oznaczając pole przy jego(ich) nazwie.

Pole nieobowiązkowe ale bardzo nam pomocne to prośba aby wyjaśniać powód zwrotu w polu na treść, aby obsługa sklepu mogła lepiej zrozumieć, dlaczego klient chce to zrobić.

Gdy formularz jest kompletny, klient naciska "Zwróć towar", a odpowiednia informacja zostaje wysłana do obsługi sklepu. Pojawia się ona jako "Oczekiwanie na potwierdzenie" w zakładce "Zwroty produktów" na koncie klienta, jak na widoku poniżej.




Statusy w panelu zalogowanego klienta będą się zmieniać w kolejności:

1. Oczekiwanie na paczkę w ten sposób do klienta zostanie wysłana mailem informacja, że może odesłać produkt, koniecznie w oryginalnym opakowaniu. Przypominamy o dołączeniu dowodu zakupu. 
2. Paczka została odebrana. Trwa proces weryfikacji stanu odebranego urządzenia.  
3. Dokonanie zwrotu po zakończeniu procesu następuje zwrocie pieniędzy klientowi i przyznaniu mu potwierdzenia zwrotu.

Zwroty instrukcja.png



Zwroty instrukcja krok 2.png

reklamacje notebooki.pl

REKLAMACJE

Mimo szczegółowych procedur sprawdzania jakości sprzedawanych przez nas produktów w rzadkich przypadkach może się zdarzyć, że w produkcie zostanie wykryta wada. W notebooki.pl dokładamy wszelkich starań, żeby każdą taką sprawę załatwić szybko i sprawnie. Prosimy kontaktować się z nami mailowo bądź telefonicznie, a nasi pracownicy zajmą się sprawą.

gwarancje notebooki.pl

GWARANCJE

Z uwagi na fakt, że sprzedawane przez nas produkty posiadają gwarancję producentów prosimy kierować zgłoszenia gwarancyjne bezpośrednio do nich, zgodnie z procedurą opisaną w karcie gwarancyjnej lub na stronie internetowej producenta. Przypominamy, że podstawą gwarancji jest zawsze dowód zakupu. W przypadku trudności prosimy o kontakt mailowy na adres serwis@notebooki.pl, a nasi wykfalifikowani pracownicy pomogą załatwić sprawę. 

ubezpieczenie notebooki.pl

UBEZPIECZENIE

Ubezpieczenia sprzętu mobilnego, zwłaszcza tego o dużej wartości, jak na przykład notebooki, są niezwykle kosztowne i sięgają nawet 30% wartości ubezpieczanego sprzętu. Dlatego też, wychodzą naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów, proponujemy rozwiązanie alternatywne, którym jest zakup opcjonalnego rozszerzenia gwarancji z ochroną od przypadkowych uszkodzeń sprzętu. Takiego typu gwarancja, jest realizowana bezpośrednio przez producenta lub jego autoryzowany serwis i zapewnia naprawę sprzętu w przypadku jego uszkodzenia bądź zniszczenia które było wynikiem niespodziewanego zdarzenia. Dotyczy się to przypadkowego rozbicie ekranu, uszkodzenia obudowy w wyniku upadku, zalania sprzętu bądź uszkodzenia w wyniku przepięcia elektrycznego.

Podsumowując: usługa Accidental Damage Protection Lenovo obejmuje wypadki nieobjęte gwarancją systemu i chroni notebook lub tablet przed usterkami operacyjnymi lub strukturalnymi nieobjętymi gwarancją, do których doszło w normalnych warunkach pracy. Nie obejmuje natomiast usterek powstałych w wyniku celowego działania, drobnych, kosmetycznych uszkodzeń nie wpływających na działanie systemu, uszkodzeń powstałych od otwartego ognia oraz kradzieży. Jest przy tym nawet kilkukrotnie tańsza od konwencjonalnego ubezpieczenia w tradycyjnej firmie ubezpieczeniowej. Dlatego też polecamy ją jako rozwiązanie dla tych, którzy chcą dodatkowo chronić swój sprzęt a nie chcą przy tym ponosić bardzo wysokich kosztów takiej ochrony.

Usługa Accidental Damage Protection jest dostępna dla wszystkich produktów serii Think, dla różnych okresów ochrony od 3 do 5 lat. Szczegółowe informacje dotyczące cen poszczególnych usług znajdą Państwo na naszej stronie w menu ROZSZERZENIA GWARANCJI.

Poniżej znajdą Państwo ulotkę (w języku angielskim) opisującą usługę gwarancyjną ochrony od przypadkowych uszkodzeń, oraz opis różnych przykładowych zdarzeń które są lub które nie są objętę zakresem usługi.”

(pobierz plik)

faq notebooki.pl

FAQ

  1. Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?
    Status zamówienia najłatwiej sprawdzić korzystając z zawsze widocznego po lewej stronie ekranu czerwonego widżetu „Sprawdź zamówienie”.  Wystarczy wpisać tam numer zamówienia oraz nazwisko osoby zamawiającej lub numer NIP firmy, na którą był zakup. O każdym etapie zamówienia informujemy również mailowo. Finalny etap, wysyłka zamówionego towaru, jest również potwierdzana SMS-em na podany w procesie składania zamówienia numer telefonu.
  2. Gdzie znajdę fakturę?
    W każdej przesyłce z towarem dołączamy fakturę w tradycyjnej, papierowej formie. Fakturę elektroniczną, możemy wysłać na podany adres mailowy, na prośbę zamawiającego.
  3. Na fakturze znalazłem błąd. Jak mogę go poprawić?
    Proszę wysłać maila zawierającego numer zamówienia i/lub numer faktury na adres sklep@notebooki.pl z opisem błędu na fakturze i podaniem poprawnej treści jaka powinna się na niej znaleźć. Ewentualnie prosimy o bezpośredni kontakt telefoniczny z handlowcem obsługującym Państwa zamówienie.
  4. Jakie dokumenty są potrzebne do zgłoszenia reklamacji?
    Podstawą reklamacji jest zawsze dowód zakupu. Prosimy też o przygotowanie karty gwarancyjnej, jeżeli otrzymali ją Państwo wraz ze sprzętem, ponieważ niektórzy producenci nadal je dostarczają i w takim wypadku mogą ich również wymagać  w procesie realizacji usługi gwarancyjnej.
  5. Czy mogę we własnym zakresie rozbudować konfigurację sprzętu zakupionego w waszym sklepie?
    Tak, o ile są to proste rozbudowy dopuszczalne przez producenta sprzętu i pod warunkiem, że sprzęt nie posiada plomby producenta uniemożliwiającej jego rozebranie bez zniszczenia takowej. Dotyczy to rozbudowy (dołożenia) pamięci RAM, lub wymiany dysku twardego na inny model. Należy jednak pamiętać, by w tych wypadkach, zachować oryginalne części, gdyż mogą być wymagane przez producenta do zrealizowania naprawy gwarancyjnej. Komponenty dołożone własnoręcznie przez użytkownika, nie podlegają gwarancji producenta obejmującej całość sprzętu zakupionego u nas.
  6. Jak i gdzie zgłosić awarię sprzętu?
    Najlepiej zrobić to bezpośrednio w autoryzowanym serwisie danego producenta, który jest odpowiedzialny za obsługę gwarancyjną sprzętu. Adresy i telefony do autoryzowanych punktów serwisowych można zawsze znaleźć na stronie producenta. Inną opcją jest wysłanie wadliwego sprzętu wraz dowodem zakupu i opisem usterki do naszego serwisu. Przedtem prosimy jednak o kontakt mailowy pod adresem serwis@notebooki.pl lub telefoniczny +48 533 342 820 w celu uzgodnienia szczegółów. Jednocześnie pragniemy zwrócić uwagę, iż wysyłka sprzętu do naszego serwisu, a nie bezpośrednio do autoryzowanego punku serwisowego producenta, może nieznacznie wydłużyć proces gwarancyjny.
  7. Czy mogę zapłacić za zamówienie przy odbiorze paczki (za pobraniem)?
    Tak, oczywiście mamy dostępną taką formę płatności. Odpowiednią opcję należy wybrać w procesie finalizacji zamówienia na naszej stronie. Prosimy tylko pamiętać, że kurierzy dowożący paczki przyjmują jedynie płatność gotówką. Doradzamy również przygotowanie odliczonej kwoty, ponieważ zdarza się że kurier przyjedzie do Państwa jako jednego z pierwszych klientów danego dnia, i może wówczas nie dysponować możliwością wydania Państwu reszty.
  8. Czy można u was zakupić towar w systemie ratalnym?
    Jak najbardziej, oferujemy sprzedaż ratalną. O szczegóły i aktualną ofertę proszę pytać handlowców.
  9. Prowadzę firmę i interesuje mnie wzięcie sprzętu w leasing. Czy istnieje u was taka możliwość?
    Oczywiście, jesteśmy zorientowani przede wszystkim na współpracę z firmami. W zakresie leasingu współpracujemy z Grenke Leasing. O szczegóły i aktualną ofertę proszę pytać handlowców.
  10. Czy istnieje możliwość zamówienia konfiguracji sprzętu której nie znalazłem na waszej stronie?
    Naturalnie, natomiast zawsze w takim wypadku prosimy o kontakt z handlowcem, ponieważ staramy się by nasza oferta dotycząca sprzętu producentów których mamy w ofercie, była jak najbardziej kompletna, więc jeżeli jakiejś konfiguracji nie ma na naszej stronie, to jest prawdopodobne, że nie da się jej zbudować lub jest ona już po prostu niedostępna. Ale nie jest to regułą, więc najlepiej zapytać jednego z naszych specjalistów.

 

regulamin notebooki.pl

REGULAMIN

(pobierz plik)

 

Regulamin sklepu notebooki.pl postanowienia Ogólne: 

Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego notebooki.pl, w szczególności warunki zawierania umów (składania zamówień) oraz tryb postępowania reklamacyjnego.
Właścicielem serwisu jest firma NOTEBOOKI.PL Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, przy ul. Kwidzynskiej 11, kod pocztowy 51-415 o numerze NIP: 8943104421, Regon: 367208934, dalej zwanym „Sprzedającym”.

Informacje dodatkowe o firmie:

Sąd Rejonowy dla Wrocławia Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy KRS: 0000676488
Kapitał zakładowy: 30 000,00 PLN
Rachunki bankowe:
mBank SA PL 21 1140 2004 0000 3102 7776 9912 (PLN)
mBank SA PL 06 1140 2004 0000 3012 0689 2782 (EUR)

Sposoby kontaktu ze sklepem:
e-mail: sklep@notebooki.pl
Telefony: 71 30 71 400, 533 342 820

Operatorem kart płatniczych jest PayPro Spółka Akcyjna z siedzibą w Poznaniu przy ul. Kanclerskiej 15, 60-327 Poznań, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego po numerem KRS 0000347935, numer NIP 7792369887, o kapitale zakładowym wynoszącym 4.500.000,00 zł, w całości opłaconym, wpisaną do rejestru krajowych instytucji płatniczych prowadzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego pod numerem podmiotu w UKNF IP24/2014, jako krajowa instytucja płatnicza.

Polityka prywatności i ochrony danych osobowych, polityka cookies w sklepie notebooki.pl jest osobnym dokumentem i jest dostępna pod tym linkiem   

Niniejszy Regulamin zawiera:

§1 Określenie zakresu działalności. 

§2 Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym.

§3 Warunki zawierania umów oraz realizacji zamówień.

§4 Tryb postępowania reklamacyjnego.

§5 Przetwarzanie i Ochronę Danych Osobowych.

§6 Postanowienie Końcowe.

Ilekroć w niniejszym Regulaminie jest mowa o:

Sprzedającym – należy przez to rozumieć właściciela serwisu,

Kliencie – należy przez to rozumieć podmioty gospodarcze, zarówno krajowe jak i zagraniczne, niebędące konsumentami. Sklep notebooki.pl nie prowadzi sprzedaży konsumenckiej,

Serwisie – należy przez to rozumieć platformę sprzedażową, prowadzoną przez Sprzedającego.

 

§1
Określenie zakresu działalności

Serwis umożliwia zakup oferowanych produktów, 24 godziny na dobę. Każdy towar w sklepie posiada szczegółowy opis. Ceny podane na karcie produktu w Serwisie są cenami brutto (zawierają podatek VAT) w złotych polskich (PLN).

§2
Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym

Serwis umożliwia zamówienie oferowanych towarów, korzystając z powszechnie dostępnego oprogramowania, w postaci przeglądarek internetowych, które akceptują pliki typu cookies, np.: przeglądarka FireFox wersja 3 lub nowsze, Opera wersja 9 lub nowsze, Chrome wersja 10 lub nowsze, Internet Explorer wersja 7 lub nowsze, Safari. Przeglądarki muszą zawierać zainstalowane najnowsze wersje JAVA i FLASH. Rozdzielczość serwisu jest optymalna w ustawieniach 1024 px. Wszelkie oprogramowanie innych firm, może mieć wpływ na poprawne funkcjonowanie sklepu i należy je wyłączyć.

Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za problemy techniczne lub ograniczenia techniczne, które występują w sprzęcie komputerowym lub oprogramowaniu używanym przez Użytkownika celem skorzystania z Serwisu, a które uniemożliwiają lub utrudniają Użytkownikowi korzystanie z Serwisu.

§3
Warunki zawierania umów oraz realizacji zamówień

Warunkiem skorzystania z oferty sklepu jest uprzednie zapoznanie się z udostępnionymi na stronie serwisu zasadami dokonywania zakupów, cennikiem, a także wszystkimi postanowieniami niniejszego Regulaminu.
W celu zakupu usługi/produktu dostępnego w serwisie, Użytkownik/Klient wybiera pozycje do koszyka.
Warunkiem skutecznego złożenia zamówienia jest podanie przez Klienta numeru NIP.
Zamieszczone na stronach Sklepu internetowego treści, w tym opisy towarów i ceny stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 kodeksu cywilnego.
Złożenie zamówienia nie jest równoznaczne z przyjęciem go do realizacji. Po prawidłowym złożeniu zamówienia przez Klienta, Sprzedawca wysyła na adres e-mail Klienta informację o złożonym zamówieniu. Ta informacja nie jest potwierdzeniem przyjęcia oferty Klienta. Jest ona jedynie informacją, że Sprzedawca zamówienie otrzymał. 
Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu.
Umowa kupna/sprzedaży jest skutecznie zawarta i wiążąca po udzieleniu przez Sprzedawcę pocztą elektroniczną informacji o przyjęciu zamówienia na podstawie oferty zaakceptowanej przez obie strony.
Zamówienie jest realizowane niezwłocznie po zawarciu umowy.
Przy realizacji zamówienia wydawana jest faktura VAT.
Dostawa zakupionych produktów odbywa się poprzez wysłanie za pośrednictwem firmy kurierskiej, na adres podany w formularzu zamówienia.
Kupujący powinien sprawdzić stan opakowania i jego zawartość w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń zalecane jest sporządzenie stosownego protokołu, który winien być podpisany przez kuriera.
Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w dostawie powstałe po stronie firmy kurierskiej. Dotyczy to także opóźnień powstałych w wyniku działania siły wyższej.

§4
Tryb postępowania reklamacyjnego

Produkty sprzedawane przez Serwis posiadają gwarancje producentów. W celu przeprowadzenia procedury reklamacyjnej należy postępować zgodnie z wytycznymi wskazanymi w karcie gwarancyjnej. Jeżeli wytyczne nie wskazują inaczej do zgłoszenia reklamacyjnego należy dołączyć szczegółowy opis wady lub wad produktu, ewentualnie opis niezgodności ze wskazaniem na okoliczności w jakich wada, wady lub niezgodności występują. Każdorazowo do reklamowanego towaru należy dołączyć kartę gwarancyjną lub dowód zakupu.

W przypadku stwierdzenia niezgodności sprzętu objętego programem obsługi „notebook+” w dowolnej wersji (basic, medium lub professional), należy się skontaktować ze Sprzedającym, aby uzyskać informacje odnośnie dalszego postępowania.

Odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi zostaje wyłączona, na podstawie artykułu 558 §1 Kodeksu Cywilnego. Wyłączenie to w żaden sposób nie wpływa na ograniczenie uprawnień Klienta z tytułu gwarancji.

§5
Przetwarzanie i Ochrona Danych Osobowych

Polityka prywatności i ochrony danych osobowych, polityka cookies w sklepie notebooki.pl jest osobnym dokumentem i jest dostępna pod tym linkiem   

§6
Postanowienie Końcowe

Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia udostępnienia w Serwisie i stanowi integralną część zawieranej z Klientem umowy. Aktualna wersja Regulaminu jest dostępna w Serwisie, w zakładce Regulamin.

Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmian niniejszego Regulaminu. O treści zmian niniejszego Regulaminu zarejestrowany Użytkownik zostanie powiadomiony w formie elektronicznej, na 30 dni przed wejściem w życie zmian. Zmiany regulaminu nie mogą pogarszać sytuacji prawnej konsumentów zawierających umowy na podstawie poprzedniej wersji Regulaminu.

Wszelkie Zakupy, których realizacja rozpoczęła się przed wejściem w życie nowego Regulaminu, będą realizowane według zasad poprzedniej wersji Regulaminu.

 

 

Nasi eksperci są do Twojej dyspozycji

Potrzebujesz fachowej pomocy przy zakupie sprzętu komputerowego?
Chętnie doradzimy i zaproponujemy najlepsze rozwiązanie.
Skontaktuj się z nami bezpłatnie i bez zobowiązań.

2016 notebooki.pl polityka prywatności

realizacja: hsi.pl & infini.to

zaprezentowana treść na wszystkich stronach sklepu, a w szczególności opisy, specyfikacje i ceny produktów, nie stanowią oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego.
w przypadku odnalezienia błędu lub nieścisłości prosimy o ich zgłaszanie na adres sklep@notebooki.pl

informujemy, iż nasz sklep internetowy wykorzystuje technologię plików cookies a jednocześnie nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem tych zawartych w plikach cookies tzw. „ciasteczkach”. oferta w sklepie nie jest ofertą w myśl kodeksu cywilnego.

ostatnio-ogladane
dodane produkty ()
dodano produkt